Thursday 15 May 2014

Temuduga Guru ke USM


Assalamualaikum..Okey keputusan temuduga untuk usm da kluar.So anda boley la check dekat sini.Alhamdulillah,aku pun dapat tapi bukan in health but in education.Interview dia...Emm bole tahan laaa.Hahhaha.Banyak yang bebas soalan dia tapi bnyak jugak pasal bidang yang aku ambil ni dia tanya,,Nasib la aku baca.hahah.In English session,she ask me
"Why there was a lot of women's teacher compared to men's teacher?"
Bantai giler lah aku jawab.Hahahha..Ada jugak dia tanya.
"Awak penah memimpin mana-mana event or organisasi?"
So,aku jawab semua2 event yang aku pernah handle dari menengah sampai la ke matrikulasi.Then,...Banyak lagi dia tanya sampai berkerut muka doktor tu.hahaha okey,,selamat berjaya ye untuk semua ;)
Ini Link dia   https://pohon.usm.my/

No comments:

Post a Comment